Suzuki podpisało umowę partnerską z firmą HAKUTO, która weźmie udział w konkursie Google Lunar XPRIZE, wysyłając na Księżyc łazika.
Hakuto to pierwsza japońska prywatnie finansowana inicjatywa biorąca udział w konkursie Lunar XPRIZE sponsorowanym przez Google. Konkurs polega na wysłaniu łazika na Księżyc, który przemierzy 500 metrów i prześle na Ziemię wysokiej rozdzielczości materiały filmowe i zdjęciowe.
Suzuki zapewni wsparcie techniczne w budowanie łazika dla zespołu Hakuto. Przed zespołem Suzuki stoi kilka wyzwań. Jednym z nich jest obniżenie masy łazika, co pozwoli na obniżenie kosztów wysłania go w kosmos. Należy również odpowiednio dostosować właściwości jezdne łazika, aby bez problemu poruszał się po Księżycu, który pokryty jest regolitem przypominającym miałki piach. W tych celach Suzuki wykorzysta wiedzę i technologie stosowane przy produkcji samochodów miejskich oraz tych z napędem na cztery koła.
Od wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzy się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii.
Dowiedz się więcejNowy Swift korzysta z dziedzictwa poprzednich generacji auta o takiej nazwie, oferując jednak większą przyjemność z jazdy, komfort, oszczędność oraz wyższy poziom bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej